BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Advertisement

Advertisement

Friday, April 30, 2010

Kehidupan masa bujangku

Debaran kian hangat sehingga lubuk hatiku ini...tinggal sebulan aku akan menamatkan masa bujangku...bersediakah aku untuk menghadapi semua ini...walau camne pun...itulah hakikat yang perlu ke tempuhi...aku pasrah dan redha dengan ketentuannya...sesungguhnya aku yakin kepada qada' dan qadar nya..hanya Dia yang menentukan jodoh buat hambanya...semoga aku akan menjadi isteri yang solehah dan menjadi hamba yang sentiasa mengabdikan diri kepada-Nya yang Maha Esa...amiin...

3 comments:

nana said...

cewah cewah..phewitttt,,kak da tua,,hihi

Zinedine Zaiddin said...

Ewah2..kak nani dah ada blog!! XD




My blog..jom baca :D

hananisahari said...

nana, kak da tua da,,tq na cause teman kan kak bershopping di Nilai 3 tadi..really tired..habis satu Nilai 3 kite tawaf kan..tp lega la..da bli barang2 yang penting..harap2 barang2 yg kak bli td cukup la ye..
hai sang karipap, hihi..akak baru je wat blog..ni pon nana yg ajar..korang belaja IT..so bijak2 belaka..hihi..adik msti suke makan karipap kn..akak ad karipap kt cni..da x larat nk mkn..sbb penat berjalan td..hihi.. ;)