BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Advertisement

Advertisement

Saturday, May 1, 2010

Contact Lens



Hari ni, aku baru je beli contact lens..sepanjang hidup aku ni la kali pertama aku beli contact lens..then this is my first trial to wear this lens..mcm mane la agak ny ye..ada perasaan takut nak pakai..hihi..mungkin kwn2 gelak bile ak takut2 nak pakai..walhal korang semua da sgt terror pakai kanta sentuh kan..ceh wah..gune perkataan malay la plak..mm..aku kene practice pakai..sbb nati nak bersanding..xkan nak pakai cermin mata..ahaks..layan je la kan..kalau x biasa pakai..merah la mata aku..sure orang ingat aku menangis sedih..ntah la ye..untuk first trial aku beli yang biasa je..memandangkan kewangan pon kian berkurang..nak tunggu gaji lambat lg ni..25 mei nati baru gaji..fulus plak tinggal lagi RM 350.00 je lagi..nak tunggu akhir bulan mmg sadis ni..kene ikat nafsu bershopping..uhuks..Ya Allah, berikan lah kekuatan kepadaku..untuk memakai kanta sentuh ku ini,,dan sabar dgn jualan murah di KL ni...amiin..

0 comments: